. COSMOPOINT CAWANGAN KUCHING | PERMOHONAN ONLINE | COSMOPOINT COLLEGE SABAH

COSMOPOINT CAWANGAN KUCHING

KOLEJ COSMOPOINT KUCHING, SARAWAK


Kolej Cosmopoint Kuching telah ditubuhkan pada Mac 2005. Ia telah ditubuhkan dengan tujuan untuk mengembangkan jenama Cosmopoint yang mempraktikan amalan Pendidikan Dunia Sebenar ke Sarawak. Ia menawarkan program Diploma dalam pengurusan pejabat, pengurusan perniagaan, multimedia dan banyak lagi dengan penekanan dalam menghasilkan graduan yang mampu bekerja (dan bekerja dengan baik) di dunia nyata.

Cosmopoint College Kuching

Dilengkapi dengan blok pejabat 3 tingkat yang boleh menampung lebih daripada 400 pelajar mempunyai kemudahan studio grafik, fotografi dan multimedia. Dengan banyak ruang letak kereta awam, perpustakaan, ruangan penuntut dan akses Internet 24-jam, Cosmopoint College bertujuan untuk menyediakan pendidikan berkualiti dalam persekitaran yang kondusif. Lokasi di kawasan komersial juga membolehkan akses mudah untuk pengangkutan awam, makanan dan keperluan harian yang lain.



www.cosmopointcollege.com




Cosmopoint College Kuching terletak di alamat berikut;


COSMOPOINT SARAWAK 


Lot 3127-30, Blok 10, 
Jalan Tun Ahmad Zaidi Adruce 
93250 Kuching, Sarawak 






Pengambilan pelajar baru untuk Kolej Cosmopoint Kuching adalah pada sepanjang tahun. Untuk pendaftaran pelajar baru, anda digalakkan mengisi Borang Pendaftaran Online Cosmopoint College Kuching.

Pegawai pendaftar dari Cosmopoint College akan menghubungi anda untuk memudahkan proses pendaftaran. Semoga berjaya!