. Cosmopoint Sabah | Pendaftaran Online | PERMOHONAN ONLINE | COSMOPOINT COLLEGE SABAH

Cosmopoint Sabah | Pendaftaran Online

Cosmopoint Sabah | Pendaftaran Online


Kepada semua pelajar yang berrhasrat untuk menyambung pelajaran ke peringkat Diploma di Cosmopoint Sabah bolehlah mendaftar secara online terus daripada Laman Web ini. Sila rujuk kepada senarai program Diploma yang ditawarkan dan kelayakan di SINI

Sekiranya pelajar menghadapi masalah untuk mendaftar pra-pendaftaran melalui internet, sila berhubung terus dengan pihak pendaftar Cosmopoint Sabah Sir Amir  di 0168106348 untuk maklumat lanjut pendaftaran di Cosmopoint Sabah.

Bagi pelajar yang telah mendaftar secara pra-pendaftaran online disarankan untuk tidak mengisi Laman Web Cosmopoint yang lain untuk menggelakkan pertindihan data pelajar berlaku. Pendaftaran secara online merupakan pra-pendaftaran dan pelajar biasanya akan dihubungi oleh pihak pendaftar selepas melakukan pra-pendaftaran secara online. 

Juga disarankan kepada para pelajar, sila terus berhubung dengan pendaftar Cosmopoint Sir Amir di talian yang diberikan untuk maklumat yang lebih tepat mengenai proses pendaftaran Cosmopoint Sabah dan juga maklumat lain berkenaan dengan permohonan dan pendaftaran untuk melanjutkan pelajaran ke Cosmopoint Sabah.

Pendaftaran pelajar baru biasanya akan diawalkan beberapa minggu bagi memberi ruang kepada pelajar untuk menyelesaikan dokumentasi pinjaman pendidikan PTPTN.