. COSMOPOINT- Pertandingan Memasak | PERMOHONAN ONLINE | COSMOPOINT COLLEGE SABAH

COSMOPOINT- Pertandingan Memasak

JEMPUTAN UNTUK MENYERTAI PERTANDINGAN MEMASAK MENU SABAH SEMPENA EXPO SATU DAERAH SATU INDUSTRI PERINGKAT NEGERI SABAH.

*New*




Adalah dimaklumkan bahawa COSMOPOINT KOTA KINABALU SABAH adalah dijemput untuk menyertai Pertandingan Memasak Menu Sabah sempena Expo Satu Daerah Satu Industri Peringkat Negeri Sabah yang akan diadakan pada tarikh dan tempat berikut;

Tarikh : 28 June 2012 - 30 June 2012

Tempat : Komplex Sukan Likas, Kota Kinabalu.

Seperti yang dimaklumkan oleh pihak penganjur, peyertaan pertandingan adalah PERCUMA dan menawarkan hadiah berupa WANG TUNAI, TROFI, PLUG PENHARGAAN dan SIJIL PENYERTAAN yang mana masa memasak diberikan adalah 1 jam dan tiada had umur dan juga jantina.

Kepada pelajar Cosmopoint Kota Kinabalu, Sabah khususnya pelajar-pelajar yang minat memasak bolehlah berhubung terus dengan pihak pengurusan kampus untuk mendapatkan borang penyertaan program.

Para pelajar Cosmopoint yang mengambil Diploma Seni Kulinari / Diploma in Culinary Arts Cosmopoint adalah digalakkan untuk menyertai pertandingan ini kerana program seumpama ini boleh meningkatkan lagi kretiviti dan kemahiran memasak para pelajar. Selain itu, penyertaan seumpama

Tarikh tutup penyertaan program adalah selewat-lewatnya pada 20 Jun 2012. Maklumat lanjut mengenai program pertandingan ini boleh rujuk kepada Sir Amir di talian 0168106348.